Tămâie complex 90 cps Herbafit

Producator: Herbafit
Greutate: 90 cps

Tămâia capsuleajută la eliminarea durerilor și menținerea sănătății articulațiilor, ligamentelor, tendoanelor și a mușchilor. Produsul natural este un bun analgezic pentru spasmele și durerile articulare, reduce infalmațiile și dificultățile de mobilitate.

Ingrediente: Arbore-de-tămâierășină, extract 5-10:1, uscat cu 70-85%, acizi boswelici: 200mg, arborele-de-tamaie, rășină, pulbere: 200mg, capsulă tare de gelatină.

Mod de administrare: Câte 1-2 capsule, de două ori pe zi.

- Contribuie la menținerea flexibilității articulațiilor.

Extractul standardizat de tămåie este validat ca medicament de sute de studii științifice, care demonstrează valoarea sa terapeutică. Se folosește extractul standardizat în acid boswellic, această substanță trebuind să fie într-o proporție de minimum 40% pentru efecte terapeutice optime.

Această plantă este un adevărat fenomen în lupta cu bolile articulare. Luată intern, tămâia sub formă de extract reduce durerile și inflamația articularăcrește flexibilitatea articulațiilormărește capacitatea de efort.

Precauții și contraindicații: A se administra cu prudență copiilor și femeilor însărcinatesau care alăpteazăCrește efectul anticoagulantelor, la administrarea concomitentă.

Etichete Produs Romanesc
Producator Herbafit