Preluarea comenzilor telefonice se face între orele 9:00-16:30 de luni până vineri. 0726 338 936

Salviasept fără zahăr 12 comprimate Zdrovit

• FaraNu contine zaharuri
Producator: Zdrovit
Greutate: 12 doze

Disponibilitate: Nu este in stoc

Ingredientesubstanțe active - miere, ulei de salvie, extract uscat de lichen islandez 4:1 (Cetraria islandică), extract moale din salvie 2,5-3,5:1, argint coloidal, ulei de eucalipt, mentol;
excipienți – izomalt, apăaromă naturală de zmeură, acid citric (corector de aciditate), curcumină (colorant). Nanoparticulele de argint sunt recunoscute pentru proprietățile antibacteriene și antiseptice, sprijinind tratamentul afecțiunilor inflamatorii ale gâtului cauzate de infecții bacteriene și virale.

Mod de administrare: maximum 3 comprimate de supt pe zi, consumate încet. Destinat adulțilorPerioadă de utilizare depinde de durată afecțiunii, dar nu ar trebui  depășească 7 zile.

Sprijină tratamentul afecțiunilor inflamatorii ale gâtului cauzate de infecții bacteriene și virale.

Ingredientele din compoziție îmbracă mucoasa gâtului cu un film protector iar nanoparticulele de argint reduc dezvoltarea microorganismelor.

Ameliorează iritația gâtului asociată cu faringitămanifestată prin durere, senzație de arsurăuscăciune și dificultăți la înghițire.

Acționează ca o barieră împotriva efectelor nocive ale factorilor externi (aer uscat și rece).

Ajută la hidratarea și reîmprospătarea mucoasei cavității bucale.

Etichete Fara Zahar
Producator Zdrovit