Preluarea comenzilor telefonice se face între orele 9:00-16:30 de luni până vineri. 0726 338 936

Propolis extract hidrogliceric 50ml Greennatural

• FaraNu contin parabeni. Parabenii sunt esteri ai acidului p -hidroxibenzoic utilizati in calitate de conservanti
  • FaraNu contine zaharuri
Producator: Greennatural
Greutate: 50ml
CodProdus: 6420488023065

Propolisul este un produs apicol cu o compoziție chimică complexă, nu mai puțin de 300 de compuși naturali. Din acești compuși, majoritatea sunt antioxidanți. De asemenea, prezintă proprietăți antifungice şi antibacteriene. Propolisul este un excelent antiviral, antiinflamator, stimulează formarea de anticorpi, fiind extrem de benefic pentru întărirea sistemului imunitar.

Este utilizat atât cu uz intern (rol antimicrobian, antimicotic, antiviral, antiinflamator, anestezic, cicatrizant, imunostimulant), cât cu uz extern (acțiune analgezică, antiinflamatoare, antimicrobiană, anestezică și cicatrizantă).

Multiplele efecte benefice ale propolisului il recomandă ca remediu de mare ajutor pentru împiedicarea dezvoltării agenților patogeni (virusi, bacterii, fungi, paraziți intestinali); susținerea sistemului propriu imunitar; puternic antioxidant; ușor analgezic și antihemoragic; util în neplaceri cu localizare respiratorie, ORL, intestinale și urinare.

Ingrediente: extract hidrogliceric de propolis 12%, glicerină vegetală 60%, apă filtrată microbiologic 28%.

- Are rol de reducere al colesterolului, reducerea fragilităţii şi refacerea elasticităţii vaselor sanguine periferice.

- Efecte remarcabile în afecțiuni maligne.

- Menține și întărește sistemul imunitar, protejând organismul.

- Poate preveni, trata și scurta perioada de răceala și simptomele acesteia.

Acţiunea protectoare, dezinfectantă şi antiinflamatoare în tratarea sau ameliorarea afecțiunilor cavității bucale și chiar a durerilor de dinți și de măsele.

- Are efect inflamator, vindecând rănile și tăieturile de la nivelul pielii.

- Ameliorează simptomele candidozei, prin efectul micotic.

- Ameliorează și rezolvă diferite afecțiuni ale sistemului digestiv.

- Previne și tratează otita.

- Eficace în distrugerea și vindecarea herpesului.

A nu se administra persoanelor alergice la propolis!

Etichete Fara Parabeni, Fara Zahar
Producator Greennatural