0726 338 936 (L-V | 9:00-16:30)
Promo

Argilă 500 g ALGO

• 100%
Producator: Algo
Greutate: 500g

Pret normal:363 27,30 RON

Argila Algo este benefică în afecțiuni ale aparatului digestiv și anexe: ulcer, gastrităcolităenterocolitărectocolită, hemoroizi, constipație (dacă nu există modificări anatomice ale colonului), pancreatite cronice, hepatite cronice, colecistite fără calculi, diaree, dizenterie; Afecțiuni renale: infecții urinare rebele, calculi renali și nisip (mal) renal, insuficiente renale.

Ingrediente: Argilă 100% naturală din podișul Tibetului.

Mod de utilizare:

Uz intern: Tratamentul de bază este obligatoriu pe durată a 3 săptămânitimp în care se bea apa argiloasă foarte tulbure, de 3 ori pe zi.

Tratamentul de întreținere se continuă în următoarele 4-6 luni luându-se doar o doză dimineațătimp de 10 zile consecutiv în fiecare lunaîn funcție de vechimea bolii, de vârstă, de stresul acumulat, de condițile de muncă și de viață ale fiecăruia, tratamentul de întreținere poate varia de la 10 zile pe luna la 15-20 de zile sauîn cazurile mai grave, câteva luni la rând fără întrerupereDacă după tratamentul de bază problemele nu sunt rezolvate, acestea poate fi prelungită cu 1-2 săptămâni. Supradozarea nu are efecte secundare.

*Informațiile oferite sunt exemplificative, se recomandă sfatul medical sau citirea prospectului în întregime pentru detalii complete, deoarece rezultatele pot varia în funcție de mai mulți factori etc

Uz extern: Argila poate fii utilizată sub formă de cataplasme, pentru noduli tiroidieni, gușă, noduli mamari, prostată, dureri articulare.

- Ajută la afecțiuni ale aparatului digestiv și anexe: ulcer, gastrităcolităenterocolitărectocolită, hemoroizi, constipație (dacă nu există modificări anatomice ale colonului), pancreatite cronice, hepatite cronice, colecistite fără calculi, diaree, dizenterie; Afecțiuni renale: infecții urinare rebele, calculi renali și nisip (mal) renal, insuficiente renale;

- Tulburări metabolice și dereglări glandulare diverse: diabet zaharat tip II, hiper și hipotiroidie, noduli tiroidieni, noduli mamari (tumori benigne), spasmofilie; Tulburări ale aparatului cardiovascular: hipertensiune arterială de origine renală, ameliorarea circulatei arteriale și venoase, hipotensiune; Afecțiuni ale aparatului uro-genital: tulburări de menopauzădereglări ale ciclului menstrual, fibromatoză uterină în faza incipientăafecțiuni ale prostatei.

- Rezultate bune se obțin și în dureri reumatice, migrene, plăgii, ulcere varicoase, bronșite, anemii, stări de stres, acnee.

Contraindicații: Argila nu are nici un efect secundar, deci nu poate face nici un răuCa orice tratament natural, poate provoca o aparentă deteriorare a stări generale a organismului în prima fază (7-10 zile), ca urmare a eliminări toxinelor din organism. Dacă în primele zile de tratament urina și scaunul vor prezenta modificări (miros urâtușoară constipație sau diaree, urină cu sediment, tulbure și închisă la culoare), nu trebuie  se întrerupă tratamentul! Atunci se elimina toxinele și organismul se purificăurmând ca după această perioadă  înceapă faza de vindecare.

Etichete 100% Natural, Produs Romanesc
Producator Algo