Periuțe interdentare din bambus mărime 0.5-0.8mm The Humble Co.

Producator: The Humble Co.

Periile interdentare biodegradabile de la Humble sunt proiectate pentru a fi ecologice, durabile și reciclabile. Astfel, nu asiguri doar igiena ta dentară, protejând dinții, gingiile, obrajii și limba de diverse bacterii și afecțiuni, ci te implici și în mișcarea de protejare a mediului și de creștere a nivelului de conștientizare a importanței protejării mediului.

Sunt potrivite pentru toate spațiile interdentare de la 0.5-0.8 mm, atât pentru copii, cât și pentru adulți. Aceste perii interdentare sunt concepute numai din materiale naturale, fără riscuri pentru sănătate, pentru a putea curată spațiile dificile dintre dinți și a ajunge în spațiile în care periuțele tipice nu au acces, asigurând o igienă completă.

Îndepărtează placa dentobacteriană și este ușor de manevrat, ușor de depozitat și de curățat.

Mod de utilizare: introduceți peria ușor în spațiile interdentare, făcând o mișcare circulară micăDeplasați-va înainte și înapoi pentru a curată aceste spații dificile. Curățați bine peria cu apă după fiecare utilizare.

Producator The Humble Co.

Faceti recenzie la: Periuțe interdentare din bambus mărime 0.5-0.8mm The Humble Co.