Miere Manuka 510+ MGO 500g Kai Ora

Producator: KaiOra
Greutate: 500g
CodProdus: 9421904401051

Mierea de Manuka este un antibiotic natural, recomandat atât ca atare, cât și ca ingredient central în diferite siropuri, suplimente, creme și balsamuri. Cele mai importante două criterii de care trebuie să se țină cont în momentul alegerii acestui remediu naturist, sunt motivul pentru care se dorește folosirea mierii (menținerea unei stări de sănătate bună, întărirea sistemului imunitar, tratarea unor probleme digestive și intestinale), dar și istoricul afecțiunii ce se dorește tratată (dacă aceasta este cronică sau în faza de început, dacă s-au urmat și alte tratamente).

Această miere e utilizată de mii de ani cu rol medicinal, prezentând proprietăți antiinflamatoare și antioxidante, luptând împotriva infecțiilor stafilococice. De asemenea, are o activitate antibacteriană puternică datorită unui antiseptic natural numit peroxid de hidrogen. Combate diferite inflamații, infecții și afecțiuni.

Conținutul de Metilglioxal este MGO 510+, adica minim 510mg/kg.

Ingrediente: 100% Miere de Manuka MGO 510+.

- Îmbunătățește sănătatea orală, are proprietăți antimicrobiene, aceasta miere împiedică formarea plăcii dentare și protejează împotriva cariilor.

- Protejează sistemul digestiv și colonul și asigură buna funcționare intestinală.

- Reduce afecțiunile stomacale precum refluxul gastric, hipoaciditatea gastrică, sindromul colonului iritabil.

- Este indicată pentru întărirea sistemului imunitar, recuperarea după răceli, în infecții ușoare cu diverse bacterii și microbi, crescând imunitatea.

- Ameliorează tusea și durerile în gât, dar și simptomele alergice.

- Recomandată în afecțiuni cronice și acute cu agenți patogeni rezistenți la antibiotice (Stafilococul auriu, Helicobacter pylori, E.coli, Clostridium difficile sau tulpina bacteriană MRSA).

- Este utilizată sub formă de pansament pentru diferite afecțiuni la nivelul pielii: tăieturi, zgârieturi, infecții, arsuri, răni.

- Tratament recomandat pentru acnee, eczeme și ciuperi, Psoriazis.

- Reduce apariția tulburărilor de somn, îmbunătățește somnul și oferă senzație de odihnă.

- Menține un nivel sănătos al colesterolului.

- Poate trata simptomele fibrozei chistice.

Mod de utilizare: 10g pe zi, cu 30 de minute înainte de masă.

Doza poate fi crescută, dacă este necesar.

Atenție: A nu se administra copiilor sub vârsta de 1 an!

Producator KaiOra

Faceti recenzie la: Miere Manuka 510+ MGO 500g Kai Ora