Preluarea comenzilor telefonice se face între orele 9:00-16:30 de luni până vineri. 0726 338 936

Ceai Șovârf 50g Rotea

Producator: RoTea
Greutate: 50 g

Ceaiul de șovărf este un ceai medicinal, cunoscut pentru rolul antispastic, sedativ (asupra sistemului nervos central), bronhodilatator, antiseptic, antispastic, stomahic, acesta fluidifica secrețiile bronhice și ameliorează afecțiunile respiratorii.

Compoziție: Partea aeriană a plantei de șovârf.

Principii active: Uleiul esential(timol, carvacrol), tanin, antociani, flavone, substanțe minerale.

Acțiune terapeutică: Expectorantă și de calmare a tusei, dezifenctantă la nivelul căilor respiratorii, antispastică, tonic-aperitiv, smotahică.

Întrebuințări principale:

Intern:

- Remediu pentru diferite afecțiuni ale sistemului digestiv, gastrite, colici gastrointestinali, colite de fermentație.

- Utilizat pentru ameliorarea simptomelor de gripă, răceală sau viroze, tuse convulsivă, traheite, laringite, astm bronșic și alte infecții la nivel respirator, expectorant și dezinfectant.

- Tratează stomatite și dureri de dinți și măsele și dezinfectează cavitatea bucală și sistemul digestiv.

- Sporește pofta de mâncare.

- Ameliorează insomniile și are un efect calmant, sedativ al sistemului nervos.

Extern:

- Eficient pentru afecțiuni ale cavității bucale, faringite, laringite.

- Utilizat sub forma de inhalații cu abur în astm bronșic și dificultăți respiratorii.

- În afecțiuni dermatologice și cutanate, arsuri, răni.

- Sub formă de compresă pentru dureri reumatice, dureri de dinți.

- Utilizat și pentru spălături vaginale.

Producator RoTea

Faceti recenzie la: Ceai Șovârf 50g Rotea