Preluarea comenzilor telefonice se face între orele 9:00-16:30 de luni până vineri. 0726 338 936

Ceai Pedicuță 50g Rotea

Producator: RoTea
Greutate: 50 g

Ceaiul de pedicuță este un remediu naturist, mai ales în caz de probleme reumatice. De asemenea, este utilizat de către persoanele în stare de convalescență pentru întărire și revenirea la forțele și capacitățile depline. Are calități curative și terapeutice atât la nivel intern, cât și extern.

Compoziție: Tulpini și frunze de pedicuță.

Acțiune terapeutică: Diuretică, antilitiazică, antibagică, antireumatică.

Întrebuințări principale:

Intern:

- Recomandat în mod tradițional în tratamentul reumatismului, în artrită și dureri musculare și articulare și sciatică.

- Ameliorează afecțiunile la nivelul tractului urinar, ale rinichilor, litiază renală și vezicală.

- Recomandat pentru boli și afecțiuni ale organelor genitale.

- Utilizat în hepatite, tumori ale țesutului cojunctiv al ficatului și alte afecțiuni la nivelul ficatului.

- Recomanat pentru combaterea alcoolismului și a dependenței de tutun.

Extern:

- Comprese pentru dureri sau spasme musculare, discopatie lombara, cârcei și reumatism.

- Eficient și ca remediu pentru hiperhidroză (transpiraţia excesivă), hemoroizi, alopecie sau escare.

Mod de administrare:

Intern: - infuzie - peste o linguriță cu o plantă se toarnă 250ml cu apă clocotită. Vasul se acoperă și se lasă în repaos 10-15min, după care se strecoară. Se beau 2 căni cu ceai pe zi pe stomacul gol.

Contraindicații: Depășirea dozelor cu pedicuță pot conduce la intoxicații, uneori grave, deoarece planta devine toxică. Pedicuța este incompatibilă cu afecțiunile însoțite de diaree.

Producator RoTea

Faceti recenzie la: Ceai Pedicuță 50g Rotea