0726 338 936 (L-V | 9:00-16:30)

Biomicin Forte 15 cps Fares

Producator: Fares
Greutate: 15 cps

Pret normal:363 27,04 RON

Ingrediente: ulei esențial de cimbru 80 mg, ulei esențial de cuișoare 20 mg, ulei de floarea soarelui. Produsul este 100% natural, fără adaos de arome, coloranți sau alți aditivi.

Mod de administrare:
Copii între 10-14 ani: 1 capsulă de 2 ori pe zi, la 1 ora după masă.
Copii peste 14 ani și adulți: 1 capsulă de 3-4 ori pe zi, la 1 ora după masă.
Durata unei cure este de 10-14 zile. Administrarea se poate relua după o pauză de 2 săptămâni.

Biomicin Forțe este un antibiotic natural recomandat în infecții respiratorii (răceala, gripă, amigdalită, faringită, bronșită), infecții digestive ( enterite, enterocolite, parazitoze intestinale) sau infecții urinare (antibiotic natural).

Biomicin forte este dedicat persoanelor cu infecții respiratorii bacteriene;. Recomandat și pacienților cu rezistență, intoleranță, alergii.
Infecții respiratorii (viroze, gripă, sinuzita, faringo-amigdalita, traheo-bronșită, astm bronșic, pneumonie virală, supuratii bronhopulmonare)
Infecții digestive (enterocolite bacteriene, candidozice sau virale, parazitoze intestinale)
Infecții uro-genitale (uretrite, cistite, pielonefrite, prostatite, anexite).
Uleiurile esențiale sunt cele care conferă parfumul caracteristic al plantelor. Izolate din matricea vegetală, ele constituie cele mai concentrate extracte din plante medicinale, (de exemplu din 100 kg cimbru se obțîn 500 grame de ulei esențial) de aceea sunt și cele mai eficiente remedii naturale pentru tratamentul a numeroase afecțiuni.
Un ulei esențial este compus din zeci de substanțe chimice de sine-stătătoare, care se absorb foarte repede în organism și a căror combinație generează proprietățile acestuia. Astăzi se știe că acești constituenți acționează împreună prin sinergism,
mai eficient decât un singur compus izolat din ulei. Acest fapt face că bacteriile să nu poată dezvoltă rezistență la uleiurile esențiale, așa cum se petrece la antibioticele de sinteză, care sunt formate dintr-o singură substanță activă.
Acțiunea antiinfectioasa foarte puternică a uleiurilor esențiale, demonstrată științific cu ajutorul aromatogramelor, face din ele o alternativă naturală, lipsită de efecte secundare, pentru tratamentul antibiotic clasic al afecțiunilor produse de o gama foarte lagra de germeni patogeni, fiind totodată o portiță de scăpare pentru cei care prezintă intolerante, alergii sau rezistență la antibiotice.

Contraindicații: Nu se recomandă în caz de ulcer gastro-duodenal, gastrița, femeilor însărcinate, mamelor care alăptează și copiilor sub 10 ani. Nu se administrează pe stomacul gol.

Etichete Produs Romanesc
Producator Fares